تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
مدیر فنی تیم شهرداری بندر عباس از کتاب‌هایش می‌گوید:برای پرورش ورزشکاران دست به قلم شدم
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۰۰]
مولف کتاب «مدرسه فوتبال» گفت: هدفم از تالیف این کتاب، طراحی برنامه‌ای منسجم و مدون برای مربیان و معلمان به منظور پرورش ورزشکاران در سنین پایه بود، زیرا تاکنون کمتر کتابی نوشته شده است که به طور اصولی به ویژگی‌های سنی، تکنیکی، تاکتیکی و روانشناسی بازیکنان فوتبال توجه داشته باشد.
مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، بیان کرد: هیچ وظیفه‌ای در ورزش بالاتر از کشف استعدادهای نسل جوان نیست. مدارس حرفه‌ای فوتبال و آکادمی‌ها باید با تدوین برنامه‌های آموزشی کامل، نقش آموزشی خودشان را در این باره ایفا کنند. کتاب «مدرسه فوتبال» در این راه به آنان کمک خواهد کرد.
وی که کتاب «مبانی فوتبال در برزیل» را نیز ترجمه کرده است، درباره این اثر گفت: «خوزه گونزالس» نویسنده کتاب «مبانی فوتبال در برزیل» کوشیده تا تاریخچه‌ای از فوتبال برزیل را که اصول آن در فوتبال مدرن امروز دنیا حرف اول و آخر را می‌زند، به رشته تحریر درآورد و با بررسی مسایل فوتبال برزیل از جام ‌جهانی 1930 تاکنون، عوامل موفقیت این کشور در رشته ورزشی فوتبال را واکاوی کند. این نوشتار در دو فصل با موضوعات «فلسفه فوتبال برزیل و مقایسه مکاتب» و «اصول تاکتیک» نگارش یافته است.
مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که از مترجمان و مولفان حوزه فوتبال به شمار می‌آید و به مطالعه هم علاقه فراوانی دارد، با بیان این که «متاسفانه در کشورمان سازمانی بر کار و عملکرد علمی مربیان در فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها نظارت نمی‌کند» اظهار کرد: اغلب مربیان فوتبال کشورمان با گذراندن کلاس‌‌های کنفدراسیون در مقاطع A، B و C و همچنین با تکیه بر شهرت و سوابقشان کمتر به مطالعه می‌پردازند و به جای علمی کردن یافته‌هایشان، بیشتر به مربیگری سنتی ‌می‌پردازند. از سویی هم باشگاه‌ها تحت تاثیر شخصیت آن‌ها قرار می‌گیرند و به میزان علم آنان کمتر توجه دارند، در حالی که مطالعه در ارایه صحیح برنامه‌های مربیگری تاثیرگذاری فراوانی دارد. مشکل این است که تاکنون تعریفی برای علمی شدن مربیان ارایه نشده است.
مدرس کنفدراسیون آسیا که از سال 1358 به تدریس تربیت بدنی و علوم ورزشی مشغول بوده است و اکنون مدیریت فنی تیم فوتبال شهرداری بندر عباس را بر عهده دارد، اظهار کرد: مطالعه بخشی از کارهای روزمره من شده است. البته کمتر به مطالعه در خارج از حیطه ورزشی می‌پردازم چرا که رشته تحصیلی و حرفه‌ام ورزش است و همیشه سعی کرده‌ام اطلاعات علمی‌ در زمینه‌های علوم ورزشی را کسب کنم.
اقبالی گفت: در برنامه روزانه‌ام زمانی را به مطالعه علوم ورزشی در حوزه‌های فیزیولوژی، آناتومی، روان‌شناسی ورزشی اختصاص می‌دهم و بخشی از وقتم را هم صرف ورزش‌های شنا و فوتبال می‌‌کنم.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا