تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
انتخابات انجمن ناشران کتاب‌های ورزشی برگزار شد
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۰۸]
آخرین نشست انجمن فرهنگی ناشران کتاب‌های ورزشی در سال 1390 با هدف برپایی انتخابات و معرفی هیات مدیره، هیات موسس و مدیر عامل برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، نشست این انجمن در سالن جلسات مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با حضور 18 نفر از 22 نفر اعضا تشکیل شد و اعضای هیات موسس، اعضای هیات مدیره و مدیر با رای حضار انتخاب شدند.
بر اساس این انتخابات، «حسین غیاثی» ، «مهدی صادقی» و «علی محسنی» به اعضای هیات موسس و «روبن شاهوردیان» ، «حسین غیاثی» ، «بهزاد نوشادی» ، «مهدی صادقی» و «صالح قهرمان‌زاده» به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی شدند و مدیرعاملی این انجمن هم بر عهده «مهدی صادقی» گذاشته شد.
از جمله اهداف فعالیت انجمن ناشران ورزشی می‌توان به «حمایت از حقوق قانونی ناشران کتاب ورزشی کشور» ، «تسهیل در تعامل و همکاری با نهادهای دولتی و مراکز متولی ورزش» ، «ترویج و گسترش فرهنگ ورزشی اصیل اسلامی» ، «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان ورزشکاران، مربیان و عموم مردم» و «تلاش برای قرار گرفتن کتابهای ورزشی جزو جوایز در برنامه‌های فرهنگی ورزشی نهادها و ارگان‌ها و ادارات مختلف» اشاره کرد.
این انجمن در راستای «کمک و همکاری برای گسترش پژوهش‌های فرهنگی و ورزشی» ، «کمک به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌ها در اماکن ورزشی» ، «مشارکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی و کیفی کتاب های تربیت بدنی و ورزشی» ، «ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جامعه ورزشی کشور» فعالیت می‌کند.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا