تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
هوریار با «تمرینات پیلاتز» و «تمرینات پس از بارداری» می‌آید.
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۱۰]
کتاب «تمرینات پیلاتز» ترجمه محبوبه هوریار از سوی انتشارات آوای ظهور سال آینده روانه بازار نشر خواهد شد. کتاب «تمرینات پس از بارداری» نیز با ترجمه هوریا منتشر می‌شود.
هوریار در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، در این باره اظهار کرد: این نوشتار به معرفی طراحی‌های جدید تمرینات پیلاتز با دسته‌بندی‌های نوین پرداخته است.
وی ادامه داد: با اتمام مراحل عکس و تنظیم، پش‌بینی می‌شود کتاب «تمرینات پیلاتز» در 320 صفحه، ابتدای سال آینده وارد بازار کتاب شود.
مترجم کتاب «سیستم تمرینی پیشرفته برای ورزشکاران استقامتی» همچنین از انتشار ترجمه دیگرش با عنوان «تمرینات پس از بارداری» خبر داد: این کتاب با ارایه تمرینات علمی جدید و گوناگون می‌کوشد مشکلات چاقی و ستون مهره‌های بدن پس از بارداری را برطرف کند.
هوریار افزود: ترجمه این اثر سه سال است که تمام شده اما به دلیل برخوردار نبودن تصاویر به‌کار رفته از پوشش اسلامی، تاکنون چاپ و نشر آن به تاخیر افتاده است.
محبوبه هوریار گفت: برای انتشار کتاب «تمرینات پس از بارداری» با انتشارات آبتین به توافق رسیده‌ام.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا