تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
«مدرسه فوتبال» خواندنی می‌شود.
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۱۸]
مدیر مسوول انتشارات آوای ظهور از نشر کتاب «مدرسه فوتبال» در هفته آینده خبر داد.
حسن قهرمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد:‌ کتاب «مدرسه فوتبال» تالیف و ترجمه مسعود اقبالی می‌کوشد فوتبال را گام‌ به ‌گام به ورزشکاران مبتدی و علاقه‌مندان این رشته ورزشی آموزش دهد.
وی افزود: این نوشتار در پنج فصل با محتوای «گرم کردن با استفاده از تکنیک‌های مختلف» ، «بازی‌های تفریحی برای توسعه مهارت‌های حرکتی» ، «حمله و دفاع فردی و گروهی با دروازه‌های کوچک» ، «شوت مقدماتی و پیشرفته» و «بازی در زمین‌های کوچک با دروازه‌های قانونی» است.
به گفته قهرمان‌زاده، در بخشی از مقدمه کتاب «مدرسه فوتبال» آمده است: «هیچ وظیفه‌ای بالاتر از کشف استعدادهای نسل جوان نیست. مدارس حرفه‌ای فوتبال و آکادمی‌ها باید با تدوین برنامه‌های آموزشی کامل، نقش آموزشی خود را ایفا نمایند. سطح فوتبال پیشرفت کرده است، تمرینات فیزیکی به دلیل استفاده بهینه از علوم ورزشی و پزشکی پیشرفت قابل توجهی داشته ‌است. دانستن چگونگی بازی‌خوانی، دید کافی، سرعت در گزینش حرکت و تصمیم‌گیری سریع از نشانه‌های هوش تاکتیکی است که بازیکنان برجسته را از دیگران مجزا می‌سازد» .
وی گفت: مسعود اقبالی مترجم و نویسنده آثار ورزشی، از جمله مدرسان فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا و سرمربی فعلی تیم شهرداری بندر عباس است.
نخستین چاپ کتاب «مدرسه فوتبال» با شمارگان 1100 نسخه، 140 صفحه و به بهای 45000 ریال به زودی از سوی انتشارات آوای ظهور روانه بازار نشر می‌شود.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا