تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
«طب ورزش» به کتابفروشی‌ها آمد.
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۲۸]
کتاب «طب ورزش» نوشته «لیلا داس» که حسین طاهری چادرنشین، کمال رنجبر، خدیجه بهرمان و محمد صحبتیها آن را به فارسی برگردانده‌اند، از سوی انتشارات آوای ظهور روانه بازار شد. ویراستار علمی این نوشتار دکتر خسرو ابراهیم است.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، پزشکی ورزشی، شاخه‌ای مهم از علوم ورزشی است که با ابعاد سلامتی و تندرستی ورزشکار سر و کار دارد. پزشکی ورزشی را می‌توان به عنوان علم و هنر بهبود سلامت و اجرای ورزشکاران تعریف کرد.
کتاب «طب ورزش» در شش بخش با محتوای «ورزش و تمرین ورزشی» ، «علم ورزش» ، «آناتومی و فیزیولوژی بدن» ، «موضوعات گوناگون» ، «آسیب‌های ورزشی خاص» و «تهدید دوپینگ» نوشته شده است و به مضامینی نظیر «نقش ورزش در بهبود سلامت» ، «سیستم قلبی ـ عروقی» ، «نقش پزشکی ورزشی در استعدادیابی» ، «بیماری‌های مسری و پیشگیری از آن‌ها» و «التهاب نیام کف پایی» و «تهدید دوپینگ در ورزش» می‌پردازد.
نخستین چاپ کتاب «طب ورزش» با شمارگان 550 نسخه، 422 صفحه و به بهای 90000 ریال از سوی انتشارات آوای ظهور روانه بازار کتاب شد.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا