تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
ارتشی‌ها ورزشی‌نویس می‌شوند.
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۳۰]
مدیر مسوول انتشارات آوای ظهور از نشر دو کتاب ورزشی که نتیجه همکاری این نشر با اداره کل تربیت ‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خبر داد.
حسن قهرمان‌زاده‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، بیان کرد: با توجه به خلائی که در حوزه کتاب‌های تربیت ‌بدنی احساس می‌شد، پیشنهاد همکاری در زمینه تولید و انتشار کتاب‌های ورزشی را به اداره کل تربیت‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارایه کردیم که با آن موافقت شد و با مشارکت جدی طرفین، کتاب‌های «ورزش‌های صبحگاهی» و «آمادگی جسمانی سالمندان» تولید شدند که به زودی راهی بازار کتاب خواهند شد.
وی با اشاره به این که مشارکت انتشارات آوای ظهور و اداره کل تربیت‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کاری نو و بدیع است و تاکنون چنین همکاری در میان ناشران خصوصی و ارگان‌های بزرگ نظامی اتفاق نیفتاده بود، افزود: جرقه این کار در زمان همکاری با انتشارات کمیته ملی المپیک زده شد. البته آن همکاری تنها به انتشار یک کتاب با عنوان «حرکات زمینی در ژیمناستیک» شد و پس از آن انتشارات کمیته ملی المپیک، تولید و انتشار کتاب‌های ورزشی خود را متوقف کرد! این‌گونه بود که ما به ایجاد زمینه‌های همکاری با سایر سازمان‌های بزرگ دولتی و نظامی تصمیم گرفتم.
مدیر مسوول انتشارات آوای ظهور درباره مزایایی چنین مشارکتی اظهار کرد: اداره کل تربیت ‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دارای نیروی انسانی فعال و متخصص در علوم ورزشی و تربیت‌بدنی است و همکاری با این نیرو متخصص، سطح کیفی کتاب‌های منتشر شده توسط ناشر خصوصی را افزایش خواهد داد. از سوی دیگر، اداره کل تربیت ‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود این توانمندی‌ها، سرمایه و امکان نشر آثار ورزشی را ندارد یا با شرایط خاصی می‌تواند این توانایی را به‌دست آوردف در صورتی که با این تعامل، نیروی متخصص و علمی و سرمایه در مسیر مناسبی قدم خواهد گذاشت و زمینه تولید آثار علمی و ورزشی با کیفیت بالا و بومی محقق می‌شود.
وی با بیان این که «در جریان این تعامل، کتاب به کمک منابع و مولفان تربیت‌بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدوین و پس از مرحله تدوین به دست ناشر سپرده می‌شود، در پاسخ به این سوال که «قصد دارید با سازمان یا ارگان خاص دیگری نیز در این زمینه مشارکت کنید؟» اظهار کرد: این پیشنهاد را با سایر سازمان‌ها نظیر «پژوهشکده تربیت ‌بدنی» ، «وزارت ورزش و جوانان» و «کمیته ملی المپیک» که مدتی است در عرصه نشر و تولید فعالیت نمی‌کند، ارایه داده‌ام که تنها «پژوهشکده تربیت‌بدنی» برای همکاری به این شیوه ابراز اظهار تمایل کرده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا