تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
انتشار «سیستم تمرینی پیشرفته برای ورزشکاران استقامتی»
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۳۹]
کتاب «سیستم تمرینی پیشرفته برای ورزشکاران استقامتی» اثر مشترک «راب اسلیمیکر» و «ری برونینگ» با ترجمه محبوبه هوریار از سوی انتشارات آوای ظهور منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، این اثر در یازده فصل تالیف شده است و به مضامینی مانند «تعیین سطوح شدت» ، «تنظیم الگوی هفتگی» ، «تعریف تمرینات پیشرفته» ، «حرکات کششی» ، «کنترل آسیب‌ها» و «تکنیک‌های آمادگی روانی» می‌پردازد.
در قسمتی از مقدمه کتاب مترجم آمده است: «کتاب سیستم تمرینی پیشرفته برای ورزشکاران استقامتی، اساس تمرین سیستماتیک را معرفی می‌نماید و اطلاعاتی را در رابطه با طراحی تمرینات، نحوه اجرا، پیگیری تمرینات، مدیریت و بهینه‌سازی تمرین در مسابقات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب همچنین به‌صورت خلاصه به تغذیه ورزشکاران استقامتی و موضوع مهم انگیزش پرداخته است» .
نخستین چاپ کتاب «سیستم تمرینی پیشرفته برای ورزشکاران استقامتی» با شمارگان 1100 نسخه، 332 صفحه و به بهای 83000 ریال از سوی انتشارات آوای ظهور روانه بازار کتاب شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا