تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
انتشار «زیست‌شناسی ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی»
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۴۲]
کتاب «زیست‌شناسی ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی» اثر معصومه عزیزی به همت انتشارات آوای ظهور (فجر) راهی بازار نشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این نوشتار در شش گفتار با عنوان «کلیات زیست‌شناسی» ، «اساس شیمیایی حیات» ، «سلول» ، «سازمان‌بندی سلول» ، «تغذیه و گوارش» ، «تبادل گازها» تالیف شده است و به تشریح مضامینی نظیر «تری گلیسیرید» ، «DNA» ، «نسبت سطح به حجم» ، «پمپ سدیم پتاسیم» ، «عضلات قلبی» ، «ساختار کلی لوله گوارش» و «مکانیک تهویه ریوی» می‌پردازد.
در مقدمه مولف آمده است: «هر یک از ما در طول شبانه‌روز بیشترین اوقات زندگی خود را با موجودات زنده از خانواده گرفته تا دیگر دوستان و اطرافیان سپری می‌کنیم. برخورداری از شناخت و آگاهی از پدیده‌های هستی می‌تواند ما را در برخوردی کارآمد و بهتر با آنان یاری کند. با تمام این اوصاف و با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامتی و تندرستی موجودات زنده، باید به شناخت اثرات متفاوت آن نیز بیشتر پرداخته شود، چرا که برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه‌ای علاوه بر برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح و استفاده از فن‌آوری مناسب، استفاده از منابع انسانی کارآمد اهمیت بسیاری دارد» .
نخستین چاپ کتاب «زیست‌شناسی ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی» با شمارگان 550 نسخه، 90 صفحه و به بهای 25000 ریال از سوی انتشارات آوای ظهور (فجر) روانه بازار کتاب شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا