تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
نخستین جلسه انجمن ناشران ورزشی برگزار می‌شود.
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۸:۴۶]
نخستین جلسه انجمن ناشران ورزشی برای بررسی نحوه ثبت این انجمن، چهارشنبه 14تیرماه با حضور چهار ناشر عضو این انجمن (فرزین، آوای ظهور، بامداد کتاب و انتشارات علم و حرکت) برگزار می‌شود.
حسن قهرمانزاده، مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور، در این باره به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این جلسه که 14 تیرماه برگزار می‌شود، نخستین جلسه رسمی این انجمن بعد از تأسیس آن در اسفندماه سال گذشته است.
وی درباره محورهای این جلسه توضیح داد: اکنون چهار ناشر ورزشی یعنی فرزین، آوای ظهور، بامداد کتاب و انتشارات علم و حرکت جزو هیات موسس انجمن ناشران‌ به‌شمار می‌آیند و قرار است در این جلسه پنجمین عضو این انجمن نیز مشخص شود.
وی افزود: علاوه بر مراحل ثبت انجمن ناشران ورزشی، سیاست‌های کلی این انجمن در این جلسه بررسی خواهد شد.
مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور همچنین از آغاز فعالیت انتشارات آوای ظهور در دانشگاه تهران خبر داد و افزود: مسوولیت تامین کتاب‌ها و منابع بخش انتشارات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در مزایده‌ هفته گذشته به انتشارات ورزشی آوای ظهور سپرده شد.
قهرمانزاده گفت: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران قطب علمی تربیت بدنی کشور ماست و حضور ناشر در این محیط علمی، امکان ارتباط بهتر دست‌اندرکاران انتشارات با استادان دانشگاه را در پی دارد که در نتیجه آن، کیفیت علمی کتاب‌ها افزایش خواهد یافت.
علاوه بر کتاب‌های آوای ظهور تمامی کتاب‌هایی که انتشارات آوای ظهور مسوولیت پخش آن‌ها را بر عهده دارد در این فروشگاه ارایه خواهند شد.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا