تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
«ورزش برای همه» خواندنی شد
گروه خبر: ورزشی
۲۰ تیر ۱۳۹۱ [۱۷:۱۹]
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، کتاب «ورزش‌های همگانی» ابتدا به بررسی تاریخ ورزش‌های همگانی و تفریحی پرداخته و در ادامه نظریه‌ها و دیدگاه‌های جامعه‌شناسان را در ورزش مرور می‌کند. بررسی رابطه اوقات فراغت و ورزش، ‌ نگاهی به تفریحات سالم و بررسی نقش ورزش‌های همگانی در بهبود سلامتی و آمادگی جسمانی از مباحث دیگری اند که این کتاب به آن‌ها می‌پردازد.
این کتاب همچنین مروری بر وظایف و فعالیت‌های فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی و انجمن‌های این فدراسیون دارد. از جمله این انجمن‌ها می‌توان به انجمن جهانگردی ورزشی، ‌ انجمن ورزش طناب‌زنی، انجمن ورزش چوگو، انجمن پرواز بادبادک‌ها و انجمن ماهیگیری اشاره کرد.
پیاده‌روی، ورزش بین‌الملل و ورزش در شهر از دیگر مباحث اصلی کتاب «ورزش برای همه» است. این کتاب در بخش‌ پایانی نیز به معرفی ابزارآلات و ورزش‌های همگانی و نحوه کاربری آن می‌پردازد.
تاریخ ورزش در جهان، تاریخ ورزش در ایران، توسعه ورزش‌های همگانی، انگیزه‌های مردم به ورزش‌های همگانی، آمادگی قلبی و عروقی و تنفسی در ورزش‌های همگانی، عنوان برخی از فصل‌های این کتاب 22 فصلی اند.
در مقدمه این کتاب آمده است: «در کشور ما ورزش‌های همگانی نسبت به کشورهای توسعه یافته جایگاه مناسبی نداشته و از دنیای معاصر نسبتا فاصله دارد. خوشبختانه توانسته‌ایم در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبران دینی نسبت به کشورهای همسایه و بسیاری از کشورهای در حال توسعه مقام بالایی داشته و روز به روز افراد تحت پوشش بیشتری را در پارک‌ها، ‌بوستان‌ها و... شاهد باشیم.»
چاپ نخست کتاب «ورزش برای همه» نوشته دکتر علی‌ مجدآرا با شمارگان یک هزار نسخه، 574 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات آوای ظهور منتشر شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا