تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
راهکارهایی برای «درمان میگرن با تغذیه مناسب» کتاب شد
گروه خبر: ورزشی
۸ مرداد ۱۳۹۱ [۱۷:۰۴]
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، «درمان میگرن با تغذیه مناسب» کتابی کم‌حجم است که در آن توضیحاتی درباره انواع سردرد، تعریف و علت بیماری، مراحل مختلف میگرن، روش‌های پیشگیری و عوامل محرک آن، راهکارهای تغذیه‌ای پیشگیری‌کننده از بروز سردردهای میگرنی، عوامل غذایی تشدیدکننده میگرن و نقش تغذیه در بیماری‌های میگرن آمده است.
نوروزی درباره منابع به‌کار گرفته شده در نگارش این کتاب گفت: یکی از مهم‌ترین منابع کتاب، «تغذیه و رژیم درمانی» نوشته کرواس بود که توضیحاتی درباره موارد تغذیه‌ای موثر بر میگرن در آن ارایه شده است. علاوه بر این کتاب، از برخی مقاله‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی فارسی و لاتین هم برای نگارش این کتاب استفاده کرده‌ام.
این کارشناس تغذیه افزود: کتاب‌های دیگری هم هستند که درباره بیماری میگرن توضیحاتی داده‌اند اما کتابی که به‌طور خاص بر موارد تغذیه‌ای تکیه کند کمتر وجود دارد. در این اثر علاوه بر تعریف میگرن و ذکر عوارض و علایم آن، به تغذیه و تاثیر آن بر این بیماری هم پرداخته شده است.
وی افزود: در بخشی که به موارد شروع‌کننده میگرن می‌پردازد به‌طور خاص از برخی مواد غذایی نام برده شده و توضیحاتی درباره آن‌ها آمده اما در بخش پیشگیری، توصیه‌های تغذیه‌ای کلی ذکر کرده‌ام.
کتاب «درمان میگرن با تغذیه مناسب» نوشته مریم نوروزی با شمارگان هزار و 100 نسخه، در 24 صفحه و به بهای 700 تومان از سوی انتشارات «آوای ظهور» روانه کتابفروشی‌ها شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا