تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
حقوق قانونی ناشران ورزشی پیگیری می‌شود
گروه خبر: ورزشی
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ [۱۷:۰۲]
حسن قهرمان‌زاده، سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، اظهار کرد: در سومین جلسه انجمن فرهنگی ناشران ورزشی که هفته گذشته برگزار شد، 16 «هدف» و 11 «فعالیت» به عنوان محتوای اساسنامه این انجمن به تصویب اعضای هیات موسس رسید.
وی افزود: حمایت از حقوق قانونی ناشران ورزشی، هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فعالیت ناشران ورزشی، تسهیل در تعامل ناشران ورزشی با دولت و نهادهای متولی ورزش، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان ورزشکاران، برخی از مهم‌ترین اهداف بیان شده در این اساسنامه را تشکیل می‌دهند.
سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیت‌های تصویب شده در اساسنامه، کمک و همکاری برای گسترش پژوهش‌های ورزشی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات موجود در نشر ورزشی محسوب می‌شود. همچنین کمک به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌ها در مکان‌های ورزشی از دیگر فعالیت‌های بیان شده در اساسنامه‌ است.
وی درباره فعالیت‌های بعدی انجمن ناشران ورزشی گفت: پس از ثبت نهایی انجمن ناشران ورزشی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فراخوان تشکیل مجمع عمومی از سوی انجمن اعلام خواهد شد. پس از این مرحله و همچنین بعد از صدور پروانه فعالیت از سوی ارشاد، عضوگیری انجمن از میان ناشران ورزشی آغاز خواهد شد.
مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور گفت: ناشرانی که تاکنون دست کم سه کتاب ورزشی منتشر کرده باشند می‌توانند به عضویت انجمن ناشران ورزشی درآیند. علاوه بر این ناشران می‌توانند نماینده تام‌الاختیار خود را به انجمن معرفی کنند.
قهرمان‌زاده افزود: در جلسه بعدی انجمن ناشران ورزشی که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، علاوه بر مشخص شدن نشان انجمن، مدیر مسوول انجمن نیز انتخاب خواهد شد.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا