تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
حرکات زمینی در ژیمناستیک منتشر شد
گروه خبر: ورزشی
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ [۱۸:۱۱]
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ژیمناستیک یکی از رشته‌های پایه ورزشی و به شدت، به علم و پایه‌های علمی وابسته است. پس از المپیک مونترآل توجه به زیبایی‌های رشته ورزشی ژیمناستیک دوچندان و این رشته، یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های بازی‌های المپیک شناخته شد. از آن پس، حرکات زمینی، بخش عمده‌ای از بینندگان بازی‌های المپیک و رشته‌های ورزشی را به خود جلب کرد.
کتاب حاضر، با توجه به گسترش رشته ژیمناستیک در کشور ایران، شیوه‌ها، عقاید، نوآوری‌ها و تاریخچه حرکات زمینی را در این رشته ورزشی مورد بحث قرار داده است. ویژگی بارز کتاب، آموزش تئوریک حرکات و بحث‌های آموزشی است که آن را برای ورزشکاران و مربیان و کارشناسان، کاربردی کرده است.
ژیمناستیک از جمله ورزش‌هایی است که کاربردی زیاد در تمامی رشته‌های ورزشی دارد و بسیار بوده‌اند قهرمانانی که ورزش را با این رشته شروع کرده‌اند؛ افرادی مانند محمود نامجو، محمد نصیری، مهدی ابطحی و...
علاوه بر این در کتاب به تاریخچه حرکات زمینی در ژیمناستیک اشاره شده و یادآوری‌هایی هم از دهه‌های بسیار دور شده که حرکات زمینی از روی چمن و فضاهای باز به داخل سالن کشیده شد.
کتاب حرکات زمینی در ژیمناستیک (شیوه‌ها، عقاید، نوآوری‌ها) در 155 صفحه‌ با قیمت 3500 تومان از سوی انتشارات آوای ظهور با حمایت کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا