تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
اعلام آمادگی «آوای ظهور» برای برگزاری نمایشگاه‌ کتاب‌های ورزشی
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۷:۴۷]
انتشارات ورزشی «آوای ظهور» با هدف ارایه خدمات فرهنگی گسترده به دانشجویان و استادان حوزه تربیت بدنی و همچنین ورزشکاران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی، در سال 91 برنامه‌های جدیدی در ارایه کتاب‌‌های ورزشی به علاقه‌مندان برنامه‌ریزی کرده است.
حسن قهرمان‌زاده، مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور، در این باره به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کوتاه‌مدت کتاب‌های ورزشی در حاشیه دوره‌های مربیگری بخشی از این برنامه‌ها به‌‌شمار می‌آید.
وی افزود: برگزاری نمایشگا‌ه‌های اختصاصی کتاب‌های ورزشی در دانشکده‌های تربیت بدنی سراسر کشور، از یک روز تا یک هفته، نیز از برنامه‌های جدید این موسسه است.
وی به آمادگی انتشارات آوای ظهور برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب‌های ورزشی در حاشیه کلاس‌ها و دوره‌های علمی مربیگری و کارگاه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: این موسسه در صورت تمایل دانشکده‌های تربیت بدنی، فدراسیون‌های ورزشی، مراکز علمی و تحقیقاتی و جمعیت‌های ورزشی، در حاشیه برنامه‌های مختلف آن‌ها، در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب‌های ورزشی با آنان همکاری خواهد کرد.
قهرمان‌زاده افزود: با حمایت و توجه رییس اداره کل تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش‌های همگانی، ‌ در آینده‌ای نزدیک، در حاشیه همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی که صبح‌های جمعه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود، نمایشگاه‌های اختصاصی کتاب‌های ورزشی توسط انتشارات آوای ظهور برگزار خواهد شد.
مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور، همچنین حضور فعالانه در مراکز علمی در راستای ارایه جدیدترین کتاب‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های این موسسه در سال جاری دانست و افزود: با توجه به راه‌اندازی سایت تخصصی فروش کتاب‌های ورزشی توسط این موسسه، امیدواریم امسال به صورت هر چه مفیدتر و با عرضه کتاب‌های مناسب و به‌روز در خدمت اهالی ورزش کشور باشیم.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا