تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
ثبت انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی در سال جدید
گروه خبر: ورزشی
۱۷ فروردین ۱۳۹۲ [۱۷:۴۳]
حسن قهرمانزاده، دبیر و سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی، درباره ثبت نهایی انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی به
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، گفت: عملا این انجمن سه سال است از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تایید قرار گرفته ولی مراحل قانونی دریافت مجوز و ثبت آن با پیگیری‌های آقایان مهدی صادقی و روبن شاهوردیان، در ابتدای سال 1392 به پایان خواهد رسید.
وی درباره فعالیت‌های انجمن در سال آینده افزود: یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جدی انجمن در ابتدای سال 1392، بالا بردن کیفیت کار ناشران ورزشی است. از مواد مهم اساسنامه انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی نیز همین اصل و بحث علمی کردن ورزش است و این موارد جزو اولویت‌های کاری ما محسوب می‌شوند.‌
قهرمانزاده دیگر اولویت‌های فعالیت انجمن در سال آینده را این‌گونه مطرح کرد: یکی از برنامه‌ها موضوع دیدار اخیر مسوولان ورزش و ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب است. در این دیدار دو بحث علمی کردن ورزش و اخلاق در ورزش مطرح شد که بسیار به حوزه کاری ما مربوط می‌شود و نقش انجمن و ناشران ورزشی در این زمینه تاثیرگذار است.
وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که انجمن قصد انجام آن ‌را در سال جدید دارد، دیدار با مسوولان سازمان صدا و سیماست که اگر مسوولان سازمان به درخواست ما پاسخ دهند، این آمادگی را داریم که نشستی را با همفکری و ارایه راهکارهایی برای عملی شدن بحث علمی کردن ورزش و اخلاق در ورزش با آن‌ها داشته باشیم تا این مباحث مهم هر چه زودتر جامه عمل بپوشند.
دبیر و سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی، گفت: در حال حاضر ما با رادیو ورزش ارتباط خوبی داریم و در برنامه «اشاره» در رادیو ورزش که روزهای یکشنبه و چهارشنبه پخش می‌شود، کتاب‌های خوب و جدیدی را که در حوزه ورزش چاپ می‌شوند، معرفی می‌کنیم ولی تا کنون با سیمای جمهوری اسلامی ایران هیچ ارتباط و همکاری نداشته‌ایم.
قهرمانزاده ادامه داد: رسانه‌ها علی‌الخصوص رسانه‌های مکتوب مانند مجلات، ماهنامه‌ها و روزنامه‌های ورزشی و همچنین وزارت ورزش و جوانان نهادهایی هستند که می‌توانند با همکاری‌های متقابل با انجمن و ناشران ورزشی در عملی‌شدن فرمایشات رهبری، تاثیر خوبی داشته باشند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسوولان وزارت ورزش و جوانان، می‌توانند با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، دیدگاه‌های ناشران ورزشی و انجمن فرهنگی ناشران کتاب ورزشی را بشنوند و مطمئنا تشکیل این‌گونه جلسات می‌تواند بسیار مفید باشد. حتی استادان دانشگاه‌ها هم بدون کمک ناشران نمی‌توانند دانش خود را به جامعه انتقال دهند.
منبع: خبرگزاری کتاب ایران