تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
مدیرمسوول انجمن فرهنگی ناشران ورزشی از عملکردش دفاع کرد
گروه خبر: ورزشی
۷ مرداد ۱۳۹۲ [۱۶:۴۰]
دومین جلسه انجمن فرهنگی ناشران ورزشی در سال 1392 عصر دیروز (دوشنبه، 31 تیرماه) در دفتر نشر شهرآب با حضور همه اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این نشست مهدی صادقی، مدیرمسوول انجمن که غایب بزرگ نخستین جلسه انجمن ناشران ورزشی بود، با ارایه مدارکی از عملکرد یکساله‌اش دفاع کرد.
حسن قهرمان‌زاده، سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، درباره این جلسه اظهار کرد: در این جلسه غیر از مهدی صادقی، مدیرمسوول انجمن، علی‌اکبر تورانیان، مدیر مسوول نشر شهرآب، حسین غیاثی، مدیرمسوول انتشارات فرزین، روبن شاهوردیان، مدیرمسوول نشر علم و حرکت و خود من، کاظم احمدزاده، نماینده انتشارات شباهنگ هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.
وی ادامه داد: از این پس سعی می‌کنیم علاوه بر احمدزاده، از سایر ناشرانی که ناشرانی که در جلسات انجمن حاضر بودند و طولانی شدن روند ثبت انجمن باعث کنار کشیدن آن‌ها شد، دعوت کنیم تا از تجارب و پیشنهادهای آنان هم بهره ببریم.
مدیرمسوول انتشارات آوای ظهور درباره موضوعات مطرح شده در جلسه دیروز، گفت: در ابتدای این نشست مهدی صادقی، مدیرمسوول انجمن، گزارشی از عملکرد یکساله‌اش را به انضمام اصل و کپی مدارک اداری به حاضران ارایه کرد. سپس برای رفع موانعی که برای کارهای انجمن با آن‌ها مواجهیم، تدابیر و راهکارهایی از سوی اعضا ارایه شد.
سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی اضافه کرد: انجمن فرهنگی ناشران ورزشی مدت‌ها پیش برای گرفتن مجوز اقدام کرده و به همین دلیل قرار است رایزنی‌های با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت مجوز داشته باشیم.
قهرمان‌زاده درباره دیگر مسایل مطرح شده در دومین جلسه انجمن ناشران ورزشی، ‌ توضیح داد: شفاف‌سازی وظایف مدیرعامل و سایر اعضا انجمن، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه دیروز بود و به جمع‌بندی خوبی در این باره رسیدیم. پیش از این شبهاتی درباره وظایف اعضا وجود داشت که دلیل آن‌ها نداشتن تجربه کافی در انجام کارهای اجرایی بود. در پایان هم صورت جلسه‌ای تهیه شد که به امضای همه حاضران رسید.
سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی زمان برپایی جلسه بعدی این انجمن را 14 مرداد ماه اعلام کرد و افزود: موضوع نشست بعدی، بررسی عملکرد مدیرعامل انجمن برای دریافت مجوز ثبت چندمنظوره است.
وی در پایان اضافه کرد: محل جلسات ما تا زمان ثبت رسمی انجمن و برگزاری نخستین مجمع عمومی که پس از ثبت برپا می‌شود، دفتر نشر شهرآب خواهد بود و همه نشست‌ها بدون استثنا در دفتر این نشر برگزار خواهند شد.
منبع: خبرگزاری کتاب ایران