تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
نخستین گردهمایی ناشران ورزشی کشور برگزار می‌شود
گروه خبر: ورزشی
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ [۱۶:۲۸]
نخستین نشست ناشران وزرشی کشور با موضوع بررسی مشکلات نشر و توزیع کتاب‌های ورزشی، به زودی با همت نشر آوای ظهور برگزار خواهد شد. برای حضور در این جلسه از ناشرانی که حتی یک عنوان کتاب ورزشی هم منتشر کرده باشند، دعوت می‌شود.
حسن قهرمان‌زاده، مدیر انتشارات آوای ظهور، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، گفت: بحث برگزاری چنین نشستی از مدت‌ها پیش بین مطرح بود و از آن‌جایی که هیچ‌‌یک از ناشران ورزشی برای برگزاری این نشست اعلام آمادگی نکردند، نشر آواز ظهور برپایی نخستین نشست ناشران ورزشی کشور را برعهده گرفت.
وی با اشاره به این‌که هنوز زمان و مکان دقیق نشست ناشران ورزشی کشور مشخص نشده است، اضافه کرد: به احتمال زیاد این گردهمایی اواخر مرداد یا اوایل شهریور برگزار خواهد شد و اطلاعات کامل‌تر را به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.
قهرمان‌زاده تعداد تقریبی حاضران در این گردهمایی را 100 نفر عنوان کرد و افزود: در نظر داریم حتی ناشرانی را که یک عنوان کتاب ورزشی منتشر کرده‌اند، به نخستین نشست ناشران ورزشی کشور دعوت کنیم. از عمده‌ترین مشکلاتی که بسیاری از ناشران ورزشی با آن مواجهند، نبودن کانال توزیع و فروش این آ‌ثار است و امیدواریم آن‌ها با حضور در این گردهمایی، پیشنهادهایشان را برای برطرف کردن چنین معضلاتی مطرح کنند.
سخنگوی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی محوریت این گردهمایی را بررسی مشکلات نشر و توزیع آثار ورزشی دانست و توضیح داد: متاسفانه کتاب‌های برخی ناشرانی که آثار ورزشی را منتشر کرده‌اند، ناشناخته مانده است و حتی رسانه‌ها هم از وجود چنین آثاری بی‌اطلاعند. برای مثال، ناشری چند عنوان کتاب ورزشی در فهرست آثارش داشت و موفق به توزیع‌ و فروش آن‌ها نشده بود اما هنگامی که این کتاب‌ها را به فروشگاه ما ارسال کرد و بعد از مدتی فروخته شدند، به انتشار آثار ورزشی هم امیداور شد.
مدیر انتشارات آوای ظهور در پاسخ به این پرسش که «نحوه دعوت از ناشران برای حضور در این گردهمایی چگونه خواهد بود؟» گفت: اکنون با حدود 30 ناشر ورزشی که اکثر آن‌ها در تهران فعالیت می‌کنند، ارتباط مستقیم داریم و همچنان مشغول رصد ناشران ورزشی سراسر کشوریم. پس از مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این نشست و با تکمیل اطلاعاتمان و تهیه فهرست جامعی از این ناشران، با ارسال نامه آن‌ها را از برپایی این گردهمایی، آگاه خواهیم کرد. البته سعی می‌کنیم علاوه بر نامه، ‌ گفت‌وگوی تلفنی هم با مدیرمسوولان انتشارات ورزشی داشته باشیم و دلایل برپایی این گردهمایی را برایشان تشریح کنیم.
منبع: خبرگزاری کتاب ایران