تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
عرضه تازه‌های انتشارات آوای ظهور در بازار کتاب‌های ورزشی
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۷:۵۳]
انتشارات آوای ظهور چند عنوان کتاب جدید را وارد بازار نشر ورزشی کشور کرد. «ورزش برای همه» و «سلامتی و تندرستی برای همه» از جمله این عناوین‌اند.
صالح قهرمان‌زاده، مدیر امور مالی انتشارات آوای ظهور، با اشاره به انتشار دو عنوان کتاب جدید و چاپ یک عنوان کتاب در اسفندماه سال گذشته در این باره اظهار کرد: چاپ نخست «ورزش برای همه» نوشته دکتر علی‌اصغر مجدآرا از کتاب‌های جدید انتشارات آوای ظهور در سال 91 است که با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است. این کتاب شامل اطلاعاتی درباره ورزش‌های همگانی است.
قهرمان‌زاده ادامه داد: از این نویسنده همچنین کتاب «سلامتی و تندرستی برای همه» را به تازگی منتشر کرده‌ایم. این کتاب که موضوع اصلی آن آمادگی جسمانی است در ماه جاری به سفارش فدراسیون ورزش‌های همگانی با شمارگان 1000 نسخه و به بهای 90000 ریال منتشر شده است.
وی همچنین از انتشار کتاب «حرکات زمینی در ژیمناستیک» خبر داد و گفت: این کتاب به سفارش کمیته ملی المپیک منتشر شده است. محمدهادی قاسمی و نیما مجدزاده این کتاب را ترجمه کرده‌اند.
قهرمان‌زاده افزود: این کتاب در روزهای پایانی سال گذشته با شمارگان 1000 نسخه، 150 صفحه و به بهای 35000 ریال منتشر شده است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا