تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
جلسه فوق‌ برنامه با هدف تکمیل اساسنامه برپا شد
گروه خبر: ورزشی
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ [۱۹:۵۵]
چهارمین نشست از جلسات انجمن فرهنگی ناشران ورزشی در سال جاری عصر یکشنبه (20 مرداد) با حضور اعضای هیات مدیره در دفتر نشر شهرآب برگزار شد. موضوع اصلی این نشست تکمیل اساسنامه انجمن ناشران ورزشی برای ارایه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
علی‌اکبرتورانیان، یکی از اعضای انجمن فرهنگی ناشران ورزشی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ‌ گفت:‌ در این نشست، چارچوب‌هایی مطرح شد و به تصویب اعضای انجمن رسید که بر مبنای آن‌ها مراحل نهایی ثبت انجمن فرهنگی ناشران ورزشی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که پس از مدت‌های مدید دوستان و همکاران در یک نشست صمیمی حضور پیدا کردند، اضافه کرد: ‌این اتفاق نوید روزهای خوبی را به ناشران ورزشی می‌دهد. امیدوارم کارهای ما به همین ترتیب و با یکدلی و اتحاد اعضای آن و بدون حاشیه انجام شود.
تورانیان موضوع اصلی چهارمین نشست انجمن ناشران ورزشی را تکمیل اساسنامه این انجمن دانست و توضیح داد: اساسنامه انجمن ناشران ورزشی کمبودهایی دارد که امیدواریم در نشست‌های بعدی و با همفکری اعضای انجمن نواقصش را برطرف می‌کنیم و اساسنامه‌ای را که مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تنظیم خواهیم کرد.
عضو شورای شهر تهران، ‌ نقش انجمن ناشران ورزشی در ارتقاء سطح علمی ورزش را بسیار پررنگ توصیف کرد و افزود: ناشران ورزشی در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و آثار متنوعی را برای ارتقاء ورزش کشورمان از جنبه علمی به مخاطبان و بازار کتاب عرضه کرده‌اند. معتقدم وزیر ورزش دولت جدید باید تعامل نزدیک و خوبی با ناشران ورزشی داشته باشد. این اتفاق به توسعه نشر ورزش کمک شایانی خواهد کرد. از سوی دیگر این تعامل می‌تواند برای جامعه ورزش همگانی و نیز ورزش قهرمانی کشور نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته باشد.
تورانیان با اشاره به برگزاری منظم جلسات انجمن ناشران ورزشی در آینده، اضافه کرد: مقرر شده بود که جلسات هر دو هفته یک بار برگزار شود و نشست بعد از ظهر یکشنبه، ‌ جلسه‌ای فوق برنامه بود. از این پس جلسات انجمن طبق برنامه تعیین شده، یعنی هر دو هفته یک‌بار در دفتر نشر شهرآب برگزار خواهد شد و اعضای محترم در این نشست‌ها به تشریح فعالیت‌هایشان می‌پردازند و طرح‌ها و ایده‌هایشان را مطرح خواهند کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «ضرورت برگزاری جلسه فوق برنامه از سوی هیات مدیره ناشران ورزشی در چه موضوعی نمایان بود؟» توضیح داد: همانطور که گفتم، دلیل اصلی برپایی این جلسه، تکمیل اساسنامه انجمن بود و از این به بعد هم، هرگاه فوریتی پیش بیاید، با هماهنگی اعضای انجمن، جلسات فوق‌ برنامه را برگزار خواهیم کرد.
تورانیان در پایان گفت: معتقدیم برای عملکرد بهتر انجمن نیاز به اجماع داریم و تاکید اعضای محترم هیات مدیره برای برپایی این جلسات نشان از شتاب و اشتیاق آن‌ها برای ثبت رسمی انجمن ناشران ورزشی است. انشاالله‌ با تکمیل اساسنامه انجمن و هماهنگی، مجوز فعالیت رسمی و قانونی انجمن فرهنگی ناشران ورزشی به زودی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد.
منبع: خبرگزاری کتاب ایران