تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
آوای ظهور 150 عنوان کتاب را عرضه می‌کند
گروه خبر: ورزشی
۱۸ آذر ۱۳۹۲ [۱۷:۱۴]
انتشارات آوای ظهور به عنوان تنها ناشر در نخستین همایش «ملی واکاوی و تبیین راهبردی فرمایش‌های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی و فعالیت بدنی» حضور پیدا می‌کند.-
حسن قهرمان‌زاده، مدیر فروش انتشارات آوای ظهور، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، در این باره اظهار کرد: نشر آوای ظهور با حدود 150 عنوان کتاب ورزشی و تربیت بدنی در این همایش شرکت خواهد کرد. بسیاری از این آثار را مکتوبات حوزه ورزش همگانی تشکیل می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «ورزش برای همه» ، «دانستنی‌های پیاده‌روی» ، «سلامتی و تندرستی» و «دنیای کوهنوردی» اشاره کرد.
وی درباره اهداف انتشارات آوای ظهور از حضور در این همایش گفت: علاوه بر پیگیری فعالیت حرفه‌ای این نشر در معرفی آثار منتشر شده‌اش در حوزه ورزش، ما معتقدیم که هر فرد یا تشکیلات باید سهم خودش را در توجه به ورزش همگانی و بسط و گسترش آن در جامعه ادا کند، چون ورزش همگانی مقوله‌ای است که 75 میلیون ایرانی را شامل می‌شود و سلامتی نسل دیروز، امروز و فردا را تضمین می‌کند. انتشارات آوای ظهور نیز تاکنون در بسیاری از فعالیت‌های مربوط به ورزش همگانی شرکت کرده است.
نخستین همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردی فرمایش‌های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی و فعالیت بدنی 18 و 19 آذرماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم انتظامی ناجا برگزار می‌شود.
به گفته دکتر علی مجدآرا، رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، این فدراسیون از روزهای پایانی سال 1391 با همکاری سازمان‌ها و نهادهای عضو هیات رییسه، شورای راهبردی و شورای برنامه‌ریزی فدراسیون، استادان، پژوهشگران، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی و سایر علوم مرتبط سراسر کشور و هیات رییسه انجمن بین‌المللی ورزش همگانی (TAFISA) و انجمن آسیایی ورزش همگانی (ASFAA) برپایی این همایش را برنامه‌ریزی و اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است.
35 عنوان مقاله سخنرانی در شش نشست علمی برای ارایه شفاهی و 50 عنوان «مقاله پوستر» برای نمایش تصویری در این همایش انتخاب و معرفی شده‌اند.
مطالعات تطبیقی و مدل‌های ورزش همگانی و فعالیت بدنی، انتقال بهترین تجربه‌ها و معرفی الگوهای موفق ورزش همگانی و فعالیت بدنی، الگوهای اسلامی- ایرانی توسعه ورزش همگانی و فعالیت بدنی، مدیریت راهبردی در ورزش همگانی و فعالیت بدنی، مبانی روانی- اجتماعی ورزش همگانی و فعالیت بدنی و همچنین فرهنگ، رسانه و ورزش همگانی و فعالیت بدنی، عنوان‌های مقالات این همایش را تشکیل می‌دهند.
نخستین همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردی فرمایش های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی و فعالیت بدنی، 18 و 19 آذرماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم انتظامی ناجا واقع در انتهای بزرگراه شهید همت (غرب) برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری کتاب ایران