تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
نخستین فروشگاه مجازی کتاب‌های ورزشی آغاز به کار کرد
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۷:۵۵]
نخستین سایت اختصاصی فروش کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی با عنوان کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» به همت انتشارات آوای ظهور آغاز به کار کرد. در این سایت اغلب کتاب‌های ورزشی منتشر شده در کشور قابل مشاهده و خرید است.
حسن قهرمان‌زاده، مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور، در این باره‌ به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: سایت «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» در مهر ماه سال گذشته راه‌اندازی شد اما فعالیت رسمی خود را با شروع سال جاری آغاز کرده است.
وی با اشاره به این‌‌که سایت «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» اغلب توسط ناشران ورزشی و غیر ورزشی در دسترس کاربران خواهد بود افزود: به جز چند ناشر، کتاب‌های منتشر شده توسط تمامی انتشارات تخصصی ورزشی کشور یا کتاب‌های ورزشی که توسط ناشران عمومی منتشر شده‌اند، در این سایت ارایه می‌شوند، البته به دلیل پایین آوردن ضریب خطا در خرید کاربران و ایجاد امکان انتخاب مناسب‌تری از سوی خریدار، مهم‌ترین و مفیدترین این کتاب‌ها گلچین و برای فروش در سایت عرضه می‌شوند.
وی خرید اینترنتی، ‌ ارسال کتاب با پیک موتوری و امکان خرید کتاب از طریق حواله بانکی را شیوه‌های خرید کتاب در سایت «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک (احتمالا در تابستان) خرید اینترنتی از سایت شامل 10 تا 20 درصد تخفیف خواهد شد، هرچند این تخفیف تمامی کتاب‌های عرضه شده در این فروشگاه مجازی را شامل نمی‌شود.
قهرمان‌زاده به اختصاص کار‌ت‌های هدیه به اعضای سایت در نیمه دوم سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: اعضای سایت می‌توانند با ارایه این کارت‌ها، برخی ‌کتاب‌های موجود در سایت «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» را در فروشگاه‌ها و با تخفیف 10 تا 20 درصدی خریداری کنند.
وی ارایه مقالات و نرم‌افزارهای تخصصی تربیت‌بدنی را از دیگر مزایای سایت «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» اعلام کرد و افزود: دانشجویان یا استادان تربیت بدنی که دارای مقاله‌ای در حوزه‌های مختلف ورزشی‌اند می‌توانند مقالات خود را برای قرار گرفتن در این بخش به ما ارسال کنند. امکان جستجوی پیشرفته کتاب (با توجه به عنوان یا موضوع کتاب، نام ناشر یا نام نویسنده) و ارایه جدیدترین منابع آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری آزاد و پیام نور بر اساس تایید سازمان سنجش از دیگر امکانات این فروشگاه مجازی کتاب‌های ورزشی است.
قهرمان‌زاده همچنین از احتمال افزایش امکان اطلاع‌رسانی درباره جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی در این سایت، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
فروشگاه مجازی «کتاب‌های ورزشی قهرمان‌زاده» با نشانی اینترنتی www.ghahremanzadeh.ir در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های ورزشی است.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا