تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را می توانید در قسمت پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.

نمایش تمام محصولات قهرمان زاده
نمایش تمام محصولات
جستجوی پیشرفته

اخبار سایت


نمایش همه اخبار

گروه های خبری:
ورزشی     مدیریت سایت    
بررسی «تمرینات نوین فوتبال» در سرای اهل قلم
گروه خبر: ورزشی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ [۱۷:۵۸]
کتاب «تمرینات نوین فوتبال» نوشته «مایکل جی. ماتکوویچ» و «جیسون دیویس» با حضور مترجم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، این نشست با حضور مسعود اقبالی، ‌ مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مترجم کتاب، حسن قهرمان‌زاده، مدیر چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور و سعید سعیدی، دبیر جلسه برگزار می‌‌شود.
همان‌طور که در پیشگفتار کتاب «تمرینات نوین فوتبال» آمده است، این کتاب به مربیان کمک می‌کند تا محیطی مناسب برای انجام تمرینات ورزشی بازیکنان خود ایجاد کنند، همچنین تمریناتی در آن ارایه شده که به بازیکنان در انجام بازی تیمی و بازی گروهی یاری می‌رساند.
کتاب «تمرینات نوین فوتبال» نوشته «مایکل جی. ماتکوویچ» و «جیسون دیویس» برای نخستین بار در سال 89 توسط انتشارات آوای ظهور منتشر شده است.
نشست نقد و بررسی کتاب «تمرینات نوین فوتبال» شنبه 30 اردیبهشت‌ماه، ‌ از ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر، خیابان خواجه نصیر، ‌ شماره 2برگزار می‌شود.
منبع: سایت خبرگزاری ایبنا